امید نوروزی فینالیست شد/ كشتی فرنگی ایران در انتظار دومین مدال طلا
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'امید نوروزی' در این مسابقه كه عصر امروز (دوشنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن برگزار شد، 'رایوتارو ماتسوموتو' از ژاپن را در دو وقت متوالی و با نتایج یك بر صفر و 2 بر صفر مغلوب كرد و راهی دیدار نهایی شد.

'رایوتارو ماتسوموتو' از ژاپن با برتری مقابل 'تاریك بلمادانی' از فرانسه حریف نوروزی در مرحله نیمه نهایی شده بود.

'امید نوروزی' در دیدار نهایی وزن 60 كیلوگرم كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن به مصاف 'ریواز لاشخی' از گرجستان می رود.

نوروزی در نخستین كشتی خود در سه وقت و با نتایج یك بر صفر، صفر بر یك و یك بر صفر از سد 'جیانگ شنگ' از چین گذشته بود و در دومین مسابقه خود در دو وقت و با نتایج یك بر صفر و 3 بر صفر 'ایوو آنگلوف' برنده مدال برنز جهان از بلغارستان را شكست داد.

نماینده وزن 60 كیلوگرم كشتی فرنگی ایران در سومین كشتی خود نیز مقابل 'آلمات كبیسبایف' از قزاقستان در دو وقت پی در پی و با نتایج 3 بر یك و 3 بر صفر به برتری رسید.

امید نوروزی از ایران، آلمات كبیسبایف از قزاقستان، زائور كورماگومداف از روسیه، ایوو آنگلوف از بلغارستان، جانگ جی هیون از كره جنوبی، لوئیز لیندو از ونزوئلا، جیانگ شنگ از چین، رایوتارو ماتسوموتو از ژاپن، حمید سعید از مصر، عزیز بن عیسی از الجزایر، لوگونس هانسر از كوبا، الیس كولمن از آمریكا، حسن علی اف از جمهوری آذربایجان، ماتی كتونن از فنلاند، لینور تیماروف از اوكراین، تاریك بلمادانی از فرانسه، رحمان بلیچی از تركیه، آندره برگ از نروژ و ریواز لاشخی از گرجستان، كشتی گیران وزن 60 كیلوگرم كشتی فرنگی حاضر در بازی های المپیك 2012 لندن هستند.

مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن كه از بعدازظهر دیروز (یكشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74 كیلوگرم آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) در وزن های 60، 84 و 120 كیلوگرم پیگیری می شود.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: